Роботизована наплавка торців залізничних рейок

Комплекс РК757 призначений для багатошарового наплавлення на торець рейки та рейкового закінчення хрестовини довжиною 1 000…3 110 мм шару нержавіючої сталі товщиною до 22 мм.

Спосіб наплавлення: дугове наплавлення способом СМТ в суміші газів на основі аргону суцільним дротом діаметром 1.2 мм.

Вісь рейки нахилена щодо вертикальної осі на регульований кут 10/20/30 град.

Наплавлення виконується з примусовим формуванням бічної поверхні, що наплавляється і з супутнім водяним охолодженням формуючих пристроїв.

Складається з

  • робот промисловий ArcMate, Фанук, Японія;
  • пристрій керування;
  • кантувач виробу;
  • комплект зварювального обладнання (Фроніус, Австрія):
    напівавтомат зварювальний,
    зварювальний пальник з рідинним охолодженням,
    пристрій охолодження пальника,
    газоапаратура;
  • зварювальне обладнання фірми (A.Binzel, Німеччина):
    пристрій захисту пальника від поломки,
    пристрій автоматичного очищення та мастила пальника;
  • складально-зварювальні пристрої;
  • пульт керування РТК;
  • блок комутацій;
  • платформа та тумби для розміщення робота та кантувача виробів;
  • елементи безпеки.

Технічні характеристики РТК

Число ступенів рухливості робота 6
Вантажопідйомність робота, кг 10
Похибка відтворення роботом програми переміщення, мм ±0.08
Радіус досяжності, мм 1420
Максимальна контурна швидкість робота, мм/с 2000
Число дискретних входів/виходів УУ 28/24
Діаметр сталевого суцільного зварювального дроту, мм 1.0, 1.2, 1.6
Вантажопідйомність кантувача виробу, кг 1500
Крутний момент, Нм 198
Число фіксованих положень кантувача виробу 2
Час нахилу виробу, с 10
Габаритні розміри РТК, мм 
Довжина х Ширина х Висота х Глибина приямка
5900х2500х2400х
2400

Особливості РТК

  • В РТК застосовуються швидкозмінні пристрої для його переналагодження під зварювання різних типів виробів.
  • Для безпеки та захисту оточуючих від впливу шкідливих факторів РТК виконано у вигляді окремої кабінки.

Впровадження

2015, 2019 – ВАТ "НСЗ", м. Новосибірськ, Росія;
2019 – ВАТ МСЗ, м. Муром, Росія.

  Відео установки на нашому Youtube каналі